[FIXED] merge errors
This commit is contained in:
@@ -1,30 +1,29 @@
|
|||||||
#include "inGameScene.h"
|
#include "inGameScene.h"
|
||||||
#include <GLFW/glfw3.h>
|
#include <GLFW/glfw3.h>
|
||||||
|
|
||||||
void start()
|
void InGameScene::start()
|
||||||
{
|
{
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
void stop()
|
void InGameScene::stop()
|
||||||
{
|
{
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
void render()
|
void InGameScene::render()
|
||||||
{
|
{
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
void update(GLFWwindow* window)
|
void InGameScene::update(GLFWwindow* window)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
void onKey(int key, int scancode, int action, int mods)
|
void InGameScene::onKey(int key, int scancode, int action, int mods)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
/**
|
/**
|
||||||
* misschien iets van als niet in settings dan hoeft alleen escape een knop zijn als reserve optie. Als wel in settings, dan heb je hetzelfde hoe je in het in het begin scherm hebt.
|
* misschien iets van als niet in settings dan hoeft alleen escape een knop zijn als reserve optie. Als wel in settings, dan heb je hetzelfde hoe je in het in het begin scherm hebt.
|
||||||
**/
|
**/
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
|
|||||||
@@ -6,10 +6,12 @@ private:
|
|||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
public:
|
public:
|
||||||
virtual void start() override;
|
void start() override;
|
||||||
virtual void stop() override;
|
void stop() override;
|
||||||
virtual void render() override;
|
void render() override;
|
||||||
virtual void update(GLFWwindow* window) override;
|
void update(GLFWwindow* window) override;
|
||||||
virtual void onKey(int key, int scancode, int action, int mods) override;
|
void onKey(int key, int scancode, int action, int mods) override;
|
||||||
|
|
||||||
|
|
||||||
};
|
};
|
||||||
|
|
||||||
|
|||||||
@@ -1,31 +1,31 @@
|
|||||||
#include "startupScene.h"
|
#include "startupScene.h"
|
||||||
#include <GLFW/glfw3.h>
|
#include <GLFW/glfw3.h>
|
||||||
|
|
||||||
void start()
|
void StartupScene::start()
|
||||||
{
|
{
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
void stop()
|
void StartupScene::stop()
|
||||||
{
|
{
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
void render()
|
void StartupScene::render()
|
||||||
{
|
{
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
void update(GLFWwindow* window)
|
void StartupScene::update(GLFWwindow* window)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
|
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|
||||||
void onKey(int key, int scancode, int action, int mods)
|
void StartupScene::onKey(int key, int scancode, int action, int mods)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
if (key == GLFW_KEY_DOWN && action == GLFW_RELEASE)
|
if (key == GLFW_KEY_DOWN && action == GLFW_RELEASE)
|
||||||
{
|
{
|
||||||
//ideetje voor het scrollen door het menu heen
|
//ideetje voor het scrollen door het menu heen
|
||||||
menuIndex = (menuIndex + 1) % 4;
|
//menuIndex = (menuIndex + 1) % 4;
|
||||||
}
|
}
|
||||||
}
|
}
|
||||||
|
|||||||
@@ -6,10 +6,10 @@ private:
|
|||||||
int menuIndex;
|
int menuIndex;
|
||||||
|
|
||||||
public:
|
public:
|
||||||
virtual void start() override;
|
void start() override;
|
||||||
virtual void stop() override;
|
void stop() override;
|
||||||
virtual void render() override;
|
void render() override;
|
||||||
virtual void update(GLFWwindow* window) override;
|
void update(GLFWwindow* window) override;
|
||||||
virtual void onKey(int key, int scancode, int action, int mods) override;
|
void onKey(int key, int scancode, int action, int mods) override;
|
||||||
};
|
};
|
||||||
|
|
||||||
|
|||||||
Reference in New Issue
Block a user