[ADD] skeleton code for different scenes
This commit is contained in:
30
src/scenes/inGameScene.cpp
Normal file
30
src/scenes/inGameScene.cpp
Normal file
@@ -0,0 +1,30 @@
|
||||
#include "inGameScene.h"
|
||||
#include <GLFW/glfw3.h>
|
||||
|
||||
void start()
|
||||
{
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
void stop()
|
||||
{
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
void render()
|
||||
{
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
void update(GLFWwindow* window)
|
||||
{
|
||||
|
||||
}
|
||||
|
||||
void onKey(int key, int scancode, int action, int mods)
|
||||
{
|
||||
/**
|
||||
* misschien iets van als niet in settings dan hoeft alleen escape een knop zijn als reserve optie. Als wel in settings, dan heb je hetzelfde hoe je in het in het begin scherm hebt.
|
||||
**/
|
||||
}
|
||||
|
||||
Reference in New Issue
Block a user